God nodigt U uit.

Inhoud:



top       toc       God heeft het beste met U voor.

God heeft het beste met U voor. Hij wil voor U zorgen en U helpen met al uw problemen. Mooier kan het toch niet? En wat moet U er voor doen? Naar de wil van God gaan leven. En hoe doe je dat? De wil van God gaan zoeken in je leven. Dat betekent dat je moet gaan proberen te begrijpen wat God van je vraagt. Wanneer je niet gewend was om de wil van God in je leven te zoeken dan kan dat een grote verandering voor U gaan betekenen wanneer U dat nu wel gaat doen. Dat betekent dan een richtingsverandering in Uw leven. Omkeren en een andere kant uitgaan. Een ander woord i.p.v. omkeren is bekeren.  



top       toc       Moet er veel gebeuren om je te bekeren?

In de Bijbel staat een mooi voorbeeld van iemand die in Jezus Christus gaat geloven en zich vervolgens laat dopen. Het hele gebeuren speelt zich binnen een uur af denk ik. Leest U dat verhaal maar in Handelingen 8 vers 26. Klik hier.  



top       toc       God nodigt iedereen in deze wereld uit om zich te bekeren.

De uitnodiging van God is voor alle mensen. Helaas nemen niet alle mensen in deze wereld de uitnodiging van God aan. De huidige situatie is te vergelijken met de situatie in de tijd van Noach. Noach riep alle mensen op om zich te bekeren. Maar de mensen lachten Noach uit en bekeerden zich niet. Klik hier om dit verhaal te lezen.



top       toc       Om door God geholpen te worden moeten wij in actie komen.

In de tijd van Noach moesten de mensen reageren op de woorden van Noach. Maar ze deden het niet en gingen verloren. De situatie vandaag aan de dag is vergelijkbaar met de situatie in de tijd van Noach. Door het geloof in Jezus Christus worden wij geholpen en gered. Maar wij moeten reageren. We moeten het aanbod van God aannemen. En dat moeten we doen netzo als de EthiopiĆ«r uit Handelingen 8 vers 26 dat deed. Ten eerste: geloven dat Jezus Christus voor onze zonden aan het kruis is gestorven en ten tweede: ons door onderdompeling laten dopen. 



top       toc       Wilt U praten over wat op deze pagina uitgelegd wordt?

Indien U een gesprek wilt naar aanleiding van wat U op deze pagina gelezen heeft dan kunt U contact met mij opnemen.

Wim Vogelaar

telefoon:  06-10080999          e-mail:  wim.vogelaar@news4all.org 



top       toc       Foto's van de replica ark

Hier volgen enkele foto's van de replica ark die genomen zijn in de zomer van 2010 toen die ark in de haven van Vlissingen lag. Zie voor meer informatie over die ark: http://www.arkvannoach.com/

 

 

 

 

 

 

Deze pagina is voor het laatst bijgewerkt op:  2011-12-28.                        Deze pagina is geschreven door Wim Vogelaar.